Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Plakat za film „Parada“, ili svi plagijati Srđana Dragojevića

Komentari (79) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 04 novembar 2011 23:19
Zoran
Ja baš nisam mlad. Ali nisam ni star. Ali ove perverzije koje viđam na svakom koraku po srpskim medijima, zaista su kič poslednje vrste. Znam sigurno da ovaj film neću da gledam. Nemam ništa protiv homo, ali imam protiv načina kako traže svoja prava. Tako da sve dok preko parada, filmova i to na ovaj način žele da ostvare prava, samo ću da se sklonim sa ulice kada paradiraju i nikad neće imati moju podršku. Način na koji traže svoja prava je potpuno uvrnut.
Preporuke:
193
4
2 petak, 04 novembar 2011 23:22
slobodan 50
pretpostavljam, da će se svi smejati i uživati u veselom filmu, oni će dobro zaraditi, a nekad, u budućnosti, ljudi će imati skroz pogrešnu sliku, ili iskrivljenu sliku o stvarnim dešavanjima u srbiji...najbolji primer je film i sam naziv filma "lepa sela lepo gore"...
Preporuke:
106
2
3 petak, 04 novembar 2011 23:39
Starac Fočo
Ima i onaj plakat gde su kao pobrojani neki pojmovi tipa "peder", "ustaša"... kao da je iz nekog rečnika.

Na tom plakatu ima nekoliko spornih stvari. Nabrojaću dve, po meni, najvažnije.

1. Pod jednom "odrednicom" piše to i to "...upotrebljavaju ga Srbi, Hrvati i Bosanci". A ja pitam, ko su Bosanci?

2. "Odrednica" "šiptar" objašnjena je ovako: "Pogrdan izaz za kosovske Albance". Zamislite, pogrdan! I to ni manje ni više nego samo za "kosovske" Albance, kao da su oni neka endemska vrsta (ne znam samo šta je sa "metohijskim" šiptarima?). Valjda je onda i "Mađar" pogrdan izraz za vojvođanske... Mađare, pardon, politički korektan izaz je "Ugare".

Stvarno mi nije jasno dokle više čovek da trpi ovakve budalaštine i ispiranje mozga.
Preporuke:
175
7
4 petak, 04 novembar 2011 23:40
Bada Bum
Da, video sam trejler i ispunio je svoju svrhu - siguran sam da na takvu glupost neću potrošiti dragocenih sat i nešto više vremena. Autor teksta pravi grešku kada duhovni i kulturni bašibozluk naziva intelektualcima. Prestanimo to više da radimo!
Preporuke:
122
3
5 petak, 04 novembar 2011 23:48
Marko Radovanović
Kao što u Miloševićevo vreme nismo znali šta još može da bude gore nama Srbima kao građanima, danas ne znamo šta još može da nam bude gore nama Srbima kao Srbima i građanima. Neka nova smena vlasti je blizu, u svakom slučaju.
Preporuke:
93
3
6 petak, 04 novembar 2011 23:52
Pera Detlić
Možda Dragojeviću režija nije jača strana, ali je zato svoj intelektualni vrhunac sigurno dostigao filmom "Slatko od snova" (1994.), kao pisac scenarija. Uzalud sva vaša priča... pogledajte film.
Preporuke:
33
95
7 subota, 05 novembar 2011 00:16
Agent MI6
Ovaj intelektualni radnik je postao moderni kulturni vandal kome ništa nije sveto i svojim prostaštvom zagađuje duhovni prostor drugih ljudiU istinskoj umetnosti ništa ne bi ni smelo da bude sveto. Jer ukoliko jeste, onda to više i nije umetnost.
Preporuke:
23
72
8 subota, 05 novembar 2011 00:24
Mišljenja jednog klovna
Dragojević, Basara i slične, duhovno opustošene ličnosti, jesu najbolja ilustracija tragedije koja nas je zadesila.
Nikad materijalna beda i nemaština ne mogu da budu toliko ilustrativan indikator propasti jednog društva, kao što je to duhovna propast.
Ugričić direktor Narodne biblioteke Srbije, Basara otvorio sajam knjiga, Bataković jedan od vodećih ambasadora i istoričara - istoriografa(može biti i Protić,ili..), Srđan Dragojević "kultni reditelj"...
Preporuke:
141
1
9 subota, 05 novembar 2011 00:25
srbin
o onima koji pljuvaju po ovom narodu niko posten ne moze da dodje do reci, nema nista protiv gejeva i nikad nisam imao, sa ovom agresivnoscu mi se naprosto gade, a sto se tice na se bilo koje trenutne elite, hvata me jeza sta su sve u stanju da urade ovoj drzavi i ovom narodu bez ikakvog razloga, opisati to, potrebno je vise od psihologa, ovo je totalno stanje ludila, govna umesto da se taloze, masovno plivaju po povrsini, ali ko zna zasto je to dobro!
Preporuke:
75
0
10 subota, 05 novembar 2011 00:32
slobodan 50
slažem se da je to antologijsko delo, nikad bolji film na ovim prostorima...
Preporuke:
7
107
11 subota, 05 novembar 2011 00:34
Manipulator
Film je praktičan primer manipulacije javnošću broj 8 - VELIČANjE GLUPOSTI
"Javnost treba podsticati u prihvatanju prosečnosti. Potrebno je ubediti ljude da je (in, u modi), poželjno biti glup, vulgaran i neuk. Istovremeno treba izazivati otpor prema kulturi i nauci." (Noam Čomski)
A Srđan Dragojević je u podeli posla dobio zadatak da neguje duhovni vandalizam.
Nažalost nije jedini. Pogledajte "kulturne" projekte podržane od strane Soroša. Videćete da su u funkciji veličanja gluposti.
Na našu žalost prilično su uspeli jer se u našem svakodnevnom životu zapatio korov vulgarnosti i uopšte smatra se da je biti duhovni vandal nešto poželjno i u trendu.
Preporuke:
117
0
12 subota, 05 novembar 2011 00:39
Dag
Ma koliko plakat bio odvratan (antiesetetski, antihrišćanski, antipravoslavni, antisrpski) on na vrlo očigledan način pokazuje osnovnu ideju i smisao gej pokreta, verovatno i filma.

U eri takozvane tolerancije i takozvanog muktikulturalizma vidimo promociju antitolerancije i subkulturne ili kontrakulturne agresije. Borba za prava seksulanih manjina samo je paravan za kulturni vandalizam. Ako se prihvati kao činjenica da je umetnik koji je naslikao ovu fresku, duboko religiozne sadržine, navodno bio homoseksualac, onda je vandalska simbolika još jača.

U srpskom filmu postoji tradicija antikulturne i antinacionalne produkcije nastale u kombinaciji niskih kreativnih mogućnosti autora i visokog stepena mržnje prema okruženju (autošovinizma, antiteizma). Kada se ukloni antiideološka oblanda iz epohe socijalizma, to je još očiglednije. Neki od autora takvih filmova završili su u najfinansiranijim NVO, gde im je i mesto.
Preporuke:
75
1
13 subota, 05 novembar 2011 00:57
Konspirator
Potpuno je nebitno sta rade gejevi, kic reziseri kao gore pomenuti ... i njihovi mesetari, bitno je sta cemo mi da uradimo. A to treba da bude svrgavanje ove sodomo-gomorske vlasti koja nam pije zadnje litre krvi. Kada njih vise ne bude (na koji god se nacin to desilo) bice i dobrih filmova. Takodje, pogledajte na tom plakatu: sta je u cijim rukama to ce i dobiti. Ono sto tri prsta govore, za njih ce uvek i zauvek ostati nepojmljive i nedostizne visine. Mozda bi, na kraju, bilo bolje da pustaju originalne snimke same parade gde se lepo vidi koliko je tih jadnika zaista u ovoj zemlji - nikoliko, saka jada.Upravo toliku ce imati publiku ovo superkic ostvarenjce.
Preporuke:
69
1
14 subota, 05 novembar 2011 01:08
Draguna
11 petak, 04 novembar 2011 23:34
Manipulator


Lepo ste napisali. Pogledajte, ako vec niste, film Idiktratija - e to je to, takvom drustvu se tezi.

Tuzno. Dratojevic je zavrsio i reziju i psihologiju. Jadno.
Preporuke:
74
1
15 subota, 05 novembar 2011 01:09
Draguna
p.s. Film se zove Idiokratija.
Preporuke:
45
0
16 subota, 05 novembar 2011 01:12
Aleksandar
Uzdignuta tri prsta su simbol Srbina pa mi nije jasna poruka plakata: ko to Srbinu pokazuje srednji prst? Poruka je jasna: "Srbine, evo ti ....!" Ali ko nama Srbima ovde to pokazuje i nudi? Neko ko pokusava da sebe ucini prihvatljivim za srpsko drustvo? Neko ko bi zeleo da ga ostali smatraju normalnim? Neko ko misli da ima neka prava koja mu srpsko drustvo nije sasvim obezbedilo?Na stranu primitivizam, plagiranje i ostalo, meni smeta glupost i nedorecenost jednog nekreativnog jadnika.
Preporuke:
75
0
17 subota, 05 novembar 2011 01:22
Fristajlo
Dragojević je Veljko Bulajić ovog režima i ideologije. Odličan u zanatu, ali- žrtva svoje ambicije, koja nije baš u skladu sa talentom. Tehnički, ljegovi filmovi su iznad našeg proseka, no, po dometu, a o umetnosti da i ne govorim- daleko od nekog nivoa da bi ih se moglo smatrati nekim bitnim dostignućem.
Svako vreme ima takve autore. Naravno da je mnogo stvari kojima se on mogao podsmehnuti, kritikovati i demistifikovati u svojim filmovima; problem je u tome što je to prečesto bilo samo- nizak udarac i jeftin propagandni pamflet. Nekad smo imali "crni talas", koji je iznedrio neka remek- dela filmske umetnosti, sa sličnim društveno-političkim ciljevima; no, Dragojević, naprosto, nema domete Đorđevića, Makavejeva, Petrovića...
Pravljenjem ovakvog filma stavio se u funkciju "relaksatora" društvene napetosti, izazvane elementima krize, koje film prati; još ako se malo pri tom i zaradi (a svi znamo da voli novac)- još bolje...
Naviklo pušit'or'ѓinal cigara...
Preporuke:
68
0
18 subota, 05 novembar 2011 01:24
Marko Darković
Ti glumci su jedna beda od ljudi koja će sve uraditi za novac. Dajte im novca snimiće seriju o Nemanjićima, rimejk Kosovske bitke, film o Despotu Stefanu, Karađorđu, Vuku Karadžiću, Nikoli Pašiću, Kralju Petru i Aleksandru, Kneževini i Kraljevini Srbiji. Velika većina glumaca su okoreli drugosrbijanci. Ima izuzetaka. Npr. Dragan Jovanović je izjavio kako je danas popularno da pljujemo i mrzimo sebe na šta on ne pristaje!
Jedan od retkih koji odudara jeste Radoslav Lale Pavlović(za divno čudo član SNS-a). Najavio je seriju o Kralju Aleksandru Prvom Ujedinitelju.
Montevideo je primer dobrog domaćeg filma i zato ima toliku gledanost. Naravno i tu se mogu naći zamerke, ali uopšte uzev Srbi su dobro predstavljeni, lepote naše prestonice i u svim kadrovima korišćena je ćirilica.
Preporuke:
70
7
19 subota, 05 novembar 2011 01:41
slobodan 50
TAKO JE G.ALEKSANDRE!a u prethodnom komentaru sam , verovatno, neshvaćen...ha,ha, ha, čovek(kvazi-umetnik) koji može da potpiše delo kakav je film "slatko od snova", ne može da bude intelektualac, a kamoli analitičar, umetnik....može da bude zajebant, kao što i jeste.to je to, a i ovaj plakat služi, da bi se skrenula pažnja sa svih problema u srbiji.lobi je jak, a srđan i ekipa trljaju ruke(njima ne smeta što su zloupotrebljeni u svrhu), jer će zaraditi mnogo para po republikama...u ostalim republikama, doživljavaće se orgazmi na projekcijama filma, jer oni i nemaju filmove...u sloveniji će dobiti sve moguće nagrade, možda će ih i primiti ranije u EU...kao počasne građane.sve se uklapa.
Preporuke:
55
1
20 subota, 05 novembar 2011 01:44
Manipulator
Kada prepoznamo da je reč o manipulaciji najbolje je to "umetničko ostvarenje" tako i nazvati i ne prepuručiti ga za konzumiranje.
Poželjno je da kritika uzme u obzir manipulativnu stranu "dela" i na taj način upozoriti potencijalnu publiku o čemu je reč.
Za manipulisanje ima poprilično prostora i nekada nije lako razdvojiti žito od kukolja (manipulacije) ali treba znati da je prva oblast u kojoj je CIA investirala sredstva za globalnu manipulaciju (čitaj porobljavanje) upravo kultura.
Nije slučajno što su neka "umetnička dela" nagrađivana bez obzira na zaprepašćenost edukovanih umetničkih kritičara.
U modernoj, od masovnih medija podržanoj, umetnosti uglavnom dominiraju dela za veličanje gluposti
Preporuke:
37
0
21 subota, 05 novembar 2011 01:46
Republika Srpska
Montevideo nisam hteo pogledati iz razloga ponasanja Bjelogrlica i Trifunoviceve majice u Sarajevu,i njegovog idiotskog da je mislio kako nosi nekog dedicu. Srpski film uopste nakon 90tih pociva samo na psovkama i to ga i drzi u javnosti jer je stasala cela jedna generacija na Pinkovoj subkulturi misljenja i ponasanja. S toga ni filmovi nemaju onaj predjasnji kvalitet kao sto je Zikina Dinsatija,Tesna Koza i drugi. Steta je sto se glumci iz Srbije prodaju za saku dolara. I ovaj novi Andjelinin film je upravo potvrda gore napisane kolumne da su srbi zlocinci i genocidni.Trejler pokazuje scenu streljanja u Srebrenici i navodnju ljubav srbina i muslimanke na engleskom jeziku sve spakovano po americki. To je strasno jer dolazi iz Srbije kao poruka iz sarajeva to ide vec godinama pa smo i oguglali.
Preporuke:
76
0
22 subota, 05 novembar 2011 01:57
Borivoje Todorović
Zanimljivo kako autor ovog teksta nije video ( ili to ba r nije naveo ) da ni ovaj Dragojevićev film nije baš sasvim originalan što se sadržaja tiče. Već površnim gledanjem trejlera može se lako videti da je ovo još jedna prepričana verzija "7 samuraja", ili "7 veličanstvenih", gde su japanske odnosno meksičke seljake zamenili pripadnici LGBT populacije, koje napadaju banditi u liku raznih nacionalističkih i huliganskih grupa koji ovu populaciju progone. Kao i u rečenim remek delima zvanična vlast neće ili nije u stanju da zaštiti ugrožene, koji bi da održe svoju paradu, pa oni angažuju plaćenike, koje ovde igraju žestoki momci raznih nacionalnosti - učesnici proteklih ratova na ovim prostorima. Ti plaćenici se u nedostatku ratnih sukoba (razloga svog života na zemlji) organizuju kao grupa da za novac pomognu onima koje zapravo niti vole niti cene. Poštovanje originalnih filmskih uzora ide toliko daleko da pri kraju filma jedan iz grupe plaćenika spominje "7 veličanstvenih"!
Preporuke:
71
1
23 subota, 05 novembar 2011 04:58
srpski patriota
Pogledao sam insert i znam sigurno da ću film gledati i posvoj prilici,slatko se ismejati sebi i ostalima.
Preporuke:
8
59
24 subota, 05 novembar 2011 05:40
Marko Gay
Kad pitate nekog da li je za slobodu govora, on ce kao iz topa ispaliti da jeste.

Onda ga pitate je li to vazi i za klevetu i za uvredu, i za prikazivanje pornica na decjem kanalu.

I on krene da se koleba. Polako pocinje da shvata za sta je stvarno.

Isto je s paradom.

Pre parade, Srbi su iskreno verovali da su slobodoljubiv narod.

Tek na konkretnim pitanjima (gay parada, gay usvajanje dece), pocinju da shvataju da ipak ne zele bas toliko slobode koliko imaju ljudi u onim zapadnim zemljama u kojima su gay parade i gay usvajanje dece dozvoljeni.

Sto je napredak.

Jer prestace da mi pricaju o srpskoj slobodoljubivosti.
Preporuke:
7
92
25 subota, 05 novembar 2011 05:44
Zaljubljenici u Zapad su odavno poprimili njihov humor, koji se vec decenijama svodi na seksualno i prosto
Bez aludiranja na nesto vulgarno i prosto, na zapadu nema humora. Uzeti im to iz 'repertoara' ih ostavlja bez 'komedije'.
Preporuke:
44
2
26 subota, 05 novembar 2011 05:56
SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
Zasto bi Dragojevic bio manje originalan od recimo Kjubrika ili Hickoka koji gotovo nijedan svoj film nisu uradili iz glave vec na osnovu placenih i adaptiranih scenarija?!
Dalje, po cemu je Dragojevic plagijator, a recimo jedan Kusturica i Tarantino nisu? Kusturica je recimo svoju kultnu scenu kupanja u domu za vesanje uzeo od Tarkovskog, o ovom drugom tek ne treba trositi reci.
Sveti Georgije ubiva azdahu je neshvacen film a predstavlja pravu alegoriju svom besmislu ratovonja u prazno, nesto sto smo najbolje doziveli 90-ih!
Dalje, sta sa Mikelandjelom? Pa neki spisi govore da je i taj veliki umetnik imao gej sklonosti, cak se i navodi ime njegovog ljubavnika po kome je napravio cuvenu statuu Davida!
Sisanje je vec kritika srpskog neonacizma i klerofasizma a on je u porastu u Srbiji poslednje decenije.
Dragojevicu itekako zameram politicku nekorektnost. Uvek je bio uz rezim, od 91 kada je rezirao u Avala filmu preko Slobinog perioda pa sve do sada!
Preporuke:
10
80
27 subota, 05 novembar 2011 09:42
alkar
siguran sam da do ovog plakata nebi doslo da ste vi liberalnije drustvo,da ste pustili da se svak izjasnjava kako zeli i na civiliziran način.ja nisam homo a ni fobo i nemam nista protiv ni jednih ni drugih ali svak ima jednaka prava.ako su sakupljanja koja su prijavljena policiji legalna onda sta je tu problem?političke stranke koje su pozivale na ratove i klanja imaju pravo na okupljanje,crkvene manifestacije također-sta ce oni koji nisu ćlanovi tih stranaka ili vjernici?nista.svak ima pravo.tako i homoljudi.al je hmoseksualizam zarazan pa će prić na gledaoce parade...oni prave parade da pokazu tko su i da mi znamo ko su i da ih prihvatimo kao takve.naravno da sam protiv javnog iskazivanja njeznosti i seksualnosti na javnom mjestu,ali sve drugo je ok.SVAČIJE PRAVO JE PRAVO DOK NE ZADIRE U MOJE PRAVO,TAKO JE I MOJE PRAVO PRAVO DOK NE ZADIRE U TUĐE PRAVO.ili da skratimo-svak ima svoja prava i pravo na iskazivanja prava .ONI NEK PARADIRAJU-VI PROTESTIRTAJTE.bez tuče i zabrana.
Preporuke:
2
79
28 subota, 05 novembar 2011 10:38
Verterdegete
Uzgred receno, prica se da je ukrao i scenario za "Rane", tj. tudji scenario upotrebio i potpisao kao svoj.
Preporuke:
38
2
29 subota, 05 novembar 2011 10:48
Anta
Sve je pocelo filmom G Markovica Vec vidjeno.... to je film u kome se jako oseca taj uzasni prezir srpske kvazi elite prema sredini koja je okruzuje....
Inace filmovi o kojima govorite su u reziserskom, scenaristickom, glumackom pogledu na nivou filmova iz osamdesetih tipa Nije lako sa muskarcima, Ljubi al glavu ne gubi, tata na odredjeno vreme... tada se na takve filmove uopste nisu trosile reci, a kamoli da su bile svecane premijere u Sava centru
Preporuke:
50
0
30 subota, 05 novembar 2011 11:41
Maldoror
Pogledao sam foršpan filma. Glupost, ne treba trošiti vreme na tu bezvezariju. Dragojević pokušava da pravi Jugoslaviju jer vidim da se čede, uje, balije i balisti ljube i vole i zajedno sa gejevima bore protiv ekstremista.
Preporuke:
43
0
31 subota, 05 novembar 2011 12:15
Milan
Molim Vas, moze li neko da navede ime i prezime srpskog reditelja koji je bolji od Dragojevica. Ime i prezime a zatim nazive filmova. Dakle da li je to Sotra? Paskaljevic familly? Zecevic? Bajic? Gorcin Stojanovic?...itd.itd... Molim za ime i prezime i imena filmova. Naravno, nemojte o filmovima "Ko to tamo peva" ili "Maratonci" vec se ograncimo na poslednjih par decenija.
Preporuke:
6
61
32 subota, 05 novembar 2011 12:44
Jasna*@Marko Gay
Marko ne mozes slobodu da meris jedino sa gey paradama!Razumem po prirodi stvari tebi je stalo do tih parada,ali meriti osvajanje "slobode" samo sa paradiranjem gey populacije,je vrlo plitko,povrsno i ograniceno shvatanje slobode.
Preporuke:
47
3
33 subota, 05 novembar 2011 12:56
Jasna*
@Milan:nabrojte mi jedno ime srpskog reditelja koji je bolji od Dragojevica":Slobodan Sijan.
Medjutim Najbolji srpski reditelj,van svake konkurencije je EMIr Kusturica,jer on nije samo reditelj vec svetski intelektualac,umetnik,licnost od integriteta,dok ostali iz te branse filmske i glumacke to nisu!
Da bi neko bio veliki umetnik,mora pre svega da bude dobar covek,rece Zoran Radmilovic ,legenda srpskog glumista.Ovi sadasnji su sitne (prodane) duse i daleko od svake umetnosti.Obicni tezgarosi!
Preporuke:
59
3
34 subota, 05 novembar 2011 13:58
Srbislav
Malo pomalo, tekstom i komentarima se napravi besplatna reklama S.D. i njegovom filmu. Zar nije najbolje i njega i njegove filmove bojkotovati, jer šta god da je do sada radio, nije dobro uradio. Tako da mislim da ako ne odgledamo njegovo ostvarenje, naša čula neće biti uskraćena za jedan odličan film. Nije ni čudo što se snimaju filmovi gdje se prikazujemo kao ludaci, nacisti, homofobi, jer pare uložene od stranih gazdi moraju biti opravdane, a to može jedino pljuvanjem po svom narodu. A pošto Dragojević, Paskaljević & co.nemaju problema sa identitetom, njihova pripadnost je tamo gdje su pare. A one su kod gazdi na zapadu. Zato BOJKOT ličnostima poput njih, Čanka i ostalih, jer lupanjem gluposti žele da skrenu pažnju na sebe, da nam kažu da još uvjek postoje. Samo ignorisanje, prezrenje je već tu.
Preporuke:
39
2
35 subota, 05 novembar 2011 14:29
slobodan 50
bravo srbislave!!!moraću malo da se kontrolišem ubuduće.bravo...bio sam svestan, ali vređanje srpskih simbola me je nateralo da pišem komentare.neću više.jeste to najbolje oružje protiv nemoralnih degenerika.tišina je najbolje oružje protiv nerazumnih.
Preporuke:
33
2
36 subota, 05 novembar 2011 15:05
Puk. Ernst Šicer
Plakat je klasičan šund sa elementima tvrdog primitivizma.
Preporuke:
40
2
37 subota, 05 novembar 2011 15:11
za Milana
Slažem se sa autorom članka i većinom komentatora. Ali se moram složiti i sa vama, odnosno sa vašim pitanjem. Naime, i meni se čini da, nažalost, kada se sve sabere, mi poslednje dve decenije nemamo boljeg reditelja niti boljih filmova od Dragojevićevih.
Preporuke:
3
43
38 subota, 05 novembar 2011 15:46
Danski Srbin
Pre svega, pada u oci brzina kojom je snimljen film u odnosu na dogadjaj kao temu. Predpostavljam da je finansiran iz nekog fonda za borbu i odbranu ljudskih (ovde homoseksualnih) prava. Najverovatnije Soros ili nesto slicno.Nasim filmadzijama je potrebno finansiranje, pa ako je para, snimice film i o seksualnom zivotu djavolove babe.Gledano odavde, iz Danske, Srbija, sto se tice ljudskih pava, ima sve "up to date", pa su joj ostale neresene jedino zelje seksualnih devijanata, da javno demonstriraju i propagiraju svoju drugaciju seksualnost.A za ove, poput G. Dragojevica, sto su "up to date" politicki korektni, imam jedno pitanje: hoce li i u nekom novom vremenu, u kome ce politicka korektnost biti za 180 stepeni drugacija, pokusati da opet budu politicki korektni?To novo vreme nije nemoguce.
Preporuke:
36
2
39 subota, 05 novembar 2011 15:50
magdalena
jednom prijatelju, izuzetnom verniku, srbinu i postovaocu nase tradicije neko je jednom pokazao tri prsta - bas u toj formi, tako rasirena kao na plakatu o kome pricate ovde. mislio je da je to primeren pozdrav za nekoga ko toliko voli srbiju i sve vezano za srpstvo. ali pogresio je. moj prijatelj se skoro uvredio na takav pozdrav, i dao objasnjenje kako samo neznalica moze takav pozdrav smatrati srpskim. tri prsta srbi SASTAVLJAJU kada se krste. rastavljena tri prsta nisu simbol trojstva, nego RAStrojstva i kaze da su ga vise koristile ustase i slicni neprijatelji srba kao znak da ce srbe podeliti, unistiti, rastrojiti... znaci, po njemu - tri rasirena prsta su pre uvreda i pretnja po srbe, nego tradicionalni srpski pozdrav. ja ne znam, stvarno pojma nemam, ali nekako verujem tom prijatelju koji je dokazano, provereno i iskreno posvecen srbiji i tradiciji... sto se filma tice, volela bih da se ovde nadje komentar nekoga ko je gledao... sve ostalo mi deluje kao pljuvanje bez pokrica
Preporuke:
19
18
40 subota, 05 novembar 2011 16:56
Vlada Kanada
Čitaoci ovog sajta, kao i svi Srbi, treba da znaju (i saznaju) da tri raširena prsta nisu srbski pozdrav ni formalan ni neformalan. Niti je ikada bio u Srpskoj Istoriji. Tri raširena prsta je počeo da koristi nesrećni Vuk Drašković u periodu leptirske trasformacija iz ubeđenog komunista u "srpskog nacionalistu" kada je voleo da seče ruke. Drašković je tada, a posebno u zadnjih 10 godina, pokazao kakav je "srpski nacionalista". Kakav Drašković, takav i pozdrav. Ovaj plakat ja tumačim na sledeći način: Na jednoj strani Vuk Drašković i njegova tri prsta, na drugoj strani srednji prst, ma šta on značio.Još nešto. Autor ovog filma nije pripadnik srpske elite, on je pripadnik "elite" okupirane Srbije.
Preporuke:
47
3
41 subota, 05 novembar 2011 17:25
Vukasin
"Film, u produkciji "Delirijuma" iz Beograda, sufinansirala su ministarstva kulture i filmski centri Srbije, Hrvatske, Makedonije i Slovenije, a dobio je i sredstva evropskog fonda "Eurimaž"."

Sve je jasno...
Samo mi nije jasno zasto se svi mi jos uvek iznenadjujemo i cudimo...
Preporuke:
41
1
42 subota, 05 novembar 2011 18:27
Dragan
Da, "Mi nismo Anđeli II" je plagijat (i to bestidan, a da to nigde nije napomenuto) filma "She's Out of Control" iz 1989 -
http://www.imdb.com/title/tt0098308/

Tako da ne sumnjam da je i prvi deo plagijat za sada nama nepoznatoga francuskog filma. Ima li nekog da yna koji bi to francuski film mogao biti?
Preporuke:
22
0
43 subota, 05 novembar 2011 18:32
Dragan
"Film, u produkciji "Delirijuma" iz Beograda,


haha, kakva produkcija takva i tema a takav i film... baš su ga u "delirijumu".
Preporuke:
25
0
44 subota, 05 novembar 2011 19:15
XXX
Film bi mogao biti i bolji, ali zato je plakat odličan!

Možda je bio inspirisan slučajem Pahomije!?
Preporuke:
3
47
45 subota, 05 novembar 2011 19:33
aca
I Lepa Sela ocrnjuju Srbe , po malo ,ali Georgije ubiva aždahu toliko je ocrnio Srbe i ismijao našu jedan herojski period (sve sa par izuzetaka čisto da se privuku ljudi da odgledaju )
Ali Montevideo Bog ih video , priča o fudbalu ,a o Kralju prozvanom ujedinitelj provuče se slika kao tiraninu i sve naj gore ,da čovjek pomisli u pravu su Hrvati .
Snimao je u Trebinju film o Srđanu Aleksiću primijeru koji se zloupotrebljava ,a samo je potrebno vidjeti ko finansira te konstantno antisrpske filmove , što ne može biti slučajno , jednostavno NVO za snimanje filmova ,a sve u cilju ...
Preporuke:
29
1
46 subota, 05 novembar 2011 20:59
Boško
Vlada Kanada
Čitaoci ovog sajta, kao i svi Srbi, treba da znaju (i saznaju) da tri raširena prsta nisu srbski pozdrav ni formalan ni neformalan. Niti je ikada bio u Srpskoj Istoriji.


Vlado, samo da ti kažem, da po mome mišljenju nisi u pravu. Taj pozdrav je vezan još za Tračane, pre Trojanskog rata, tj. za njihovog boga koji se zvao Sabazios (Savazios), ili bog Sava, jer reč "zios" znači bog, a od te reči je nastala i grčka reča za boga Zevsa. Pogledaj na engleskoj vikipediji za mitologiju Tračana.

Takođe možeš pogledati i statuu Etrurca (Rašanina) i Etrurke (Rašanke). Oni su zagrljeni s ispružena prva tri prsta, a ostala dva savijena. Isto ti je i Romul i Rem ispod vučice, drže jednu ruku s dalnom naviše, a drugu s prva tri prsta ispružena, a ostala dva savijena. Nadam se da ti je poznato da su Etrurci, ili Rašani, kako su oni sebe zvali, bili izbeglice iz Troje i osnovali su Rim.

Ima tu još dosta, ali je prostor ograničen, a ne da mi se slati više koment.
Preporuke:
13
5
47 subota, 05 novembar 2011 21:45
roadrunner
Nisam trenutno u zemlji, ali koliko sam obavešten, teško je naći kartu za projekciju filma. Da li je ovo tačno?
Preporuke:
2
12
48 subota, 05 novembar 2011 23:58
Observantes
@Pera Detlić --- Ja stvarno nerazumem zašto je Vaš komentar dobio ovoliko negativnih brojanja. Poslali ste ubedljivo najbolji, po meni, ako Vam to nešto znači! Pozdrav za Vas!
Preporuke:
5
10
49 nedelja, 06 novembar 2011 01:41
Marko Gay
@ Jasna

Marko ne mozes slobodu da meris jedino sa gey paradama!


Barem u SAD, parade i demonstracije se podvode pod slobodu govora - najvazniju politicku slobodu.

One su mera slobode jednog naroda izmedu ostalog i zato sto ne postoji slobodno drustvo u kome nema slobode okupljanja.

Razumem da vam je mozda stalo da sloboda okupljanja ne bude smatrana vaznom posto je Srbi nemaju, kao sto je i drug Tito dokazivao da je sloboda govora nebitna jer je u Jugoslaviji nije bilo.

Ali to je prica za internu utehu. :)
Preporuke:
1
29
50 nedelja, 06 novembar 2011 09:42
Jasna*Marko Gay
Marko SAD je policijska drzava i oni koji ne znaju, koliko je to "slobodno" drustvo i koliko tamo postoji "sloboda okupljanja" imaju priliku upravo da se ovih dana uvere u to,kada Amerikancima koji su se "slobodno" okupili oko pokreta "Ocupay Wall street"americka policija razbija glave i gusi ih suzavcem na ulicima americkih gradova.To sto je gayvima tamo dozvoljeno okupljanje je druga prica(da ne ulazimo sad u to kako ,zasto i zbog cega im je to dozvoljeno) ,stoga meriti slobodu jednog drustva samo slobodom koju su gayevi izvojevali za sebe ,je plitko i ograniceno shvatanje slobode.
Preporuke:
23
0
51 nedelja, 06 novembar 2011 11:05
srbijanka
iako smatram da su i pomenuti plakat i film problematični, mislim da je malo anahrono i, da izvinete, posledica neznanja, nazivati neoriginalnim legitimne postmoderne tehnike kao što je citiranje, referisanje, omaž, i slično.iako nemam mnogo lepih reči za cinizam ovog plakata i autora, ne treba brkati stvari i komesarski procenjivati umetnička dela, pa kad nisu na liniji, osporavati ih u celosti
Preporuke:
4
15
52 nedelja, 06 novembar 2011 16:23
Mila
Nije li i ona u gej povorci srama ispred Vaznesenske crkve pokazala srednji prst crkvi i vernicima koji su zgroženi takvim sodomisanjem javnog života Srbije molitvom ih odgonili od svoga grada i naroda? I po tome se vidi da je film plod ličnog opredeljenja i plaćeničkog odrađivanja "evro-petoletke evropske Srbije na srpskom filmu".
Preporuke:
20
2
53 nedelja, 06 novembar 2011 16:52
DUSL
U potpunosti se slazem sa autorom. Iako se tesko poriti protiv ovakvih ovakvih drustvenih posasti, kao sto je dragojevic, mislim da bismo bar mogli da izignorisemo ovaj film i time ih udarimo po dzepu, pa da drugi put malo razmisle cime se bave i kome sve to ide u prilog.
Preporuke:
14
2
54 nedelja, 06 novembar 2011 17:45
Dragoljub Nikolić
Svaka čast Srdjanu, film je remek delo!
Preporuke:
2
31
55 nedelja, 06 novembar 2011 17:56
V.N
Sjajan članak Božidare!
Preporuke:
12
3
56 nedelja, 06 novembar 2011 19:39
Zoran the streate
Sve se ovo pretvorilo u jednu veliku rošomonijadu koja nema nikakve veze ni sa gejevima ni sa umetnošću a bogami ni sa odbranom Majke Srbije i njenog dostojanstva.
Iako je lepo sročen i večim delom tačan sam tekst
predstavlja "stranu u sukobu". Dragojević je uvek svoj manjak ideja i neoriginalnost maskirao provokativnošću. A to je mogao da nauči od svojih starijih kolega koji su kao i on pravili strane filmove za stranu upotrebu na srpskom jeziku i o Srbima i to je to. Rešenje je jednostavno , ne gledajte "Domaće "filmove jer nama nisu ni namenjeni.
O ono sa gejevima je samo običan cirkus. Danas oni juće mala kuca milica bez nogu, sutra veš na komšinicinoj terasi.Ma nema veze samo da se vrti ringišpil i teku pare sa zapada ugroženim manjinama u ovoja strašnoj Srbiji. A branitelji Srpstva i Pravoslavlja samo gejeva da se reše i idu pravo na nebo.A srpska sirotinja i narod na barikadama nek se sam snalazi.
Preporuke:
19
0
57 ponedeljak, 07 novembar 2011 00:27
Turas
Dragojević,samim tim što kao režiser nije ozbiljno evidentiran,neko je iz političkih razloga rizikova novac da snimi ovakav banalan film koji je namenjen"intelektualnoj"BG publici rozikaste orijentacije.
Preporuke:
12
1
58 ponedeljak, 07 novembar 2011 02:10
Odbrana i poslednji dani
Šekspir je bio jedan od najvećih plagijatora. O tome je svojevremeno pisao Tolstoj, a kasnije i Orvel. Istorija literature, filma, muzike i slikarstva je istorija plagijata. Problem sa ovim režiserom i glumcima koji su ga pratili je to da su, hajde da kažem tako, promenili svoja politička opredelenja. Od zaštitnika Srpstva u "Lepa sela lepo gore" postali su zaštitnici homoseksualaca u "Paradi". Bjelogrlić, koji je prototip srpskog patriote devedesetih,nema ulogu u "Paradi", ali je takođe u tom filmu.E, sad, glumci mogu uvek da se "vade" da su samo glumili, ali bi režiser trebao da ima neku doslednu političku filozofiju, a ne da se okreće kako vetar duva.Samo da dodam da "Lepa sela..",po mom mišljenju, nije antisrpski film. Naprotiv. Da jeste antisrpski već bi ga nagradili velikom nagradom na nekom svetskom festivalu.
Preporuke:
5
4
59 ponedeljak, 07 novembar 2011 04:07
roadrunner
Dobio sam 2 "lajka" i 5 "dislajkova", a niko se nije potrudio da mi odgvorio na prosto pitanje, pošto nisam u zemlji i ne znam kolko su bioskopske sale stvarno popunjene sa ovim Dragojevićevem treshom. Srbi...
Preporuke:
5
2
60 ponedeljak, 07 novembar 2011 09:52
alkar
tri prsta nisu ili nebi tribali bit srpska svetinja-pod tim znakon je počeo rat devedesetih i ovo kolektivno ludilo iz kojih se izrodise i ovčara,vukovar,begejci,stanićevo,sarajevo,prijedor,keraterm,omarska,škabrnja,dubrovnik,lipik,lovas,borovo naselje,srebrenica....zločin do zločina uz znak tri prsta....to je znak novokomponiranog četnistva a ne srbije.SRBIJA IMA PUNO BOLJIH ZNAKOVA SVOG IDENTITETA-šajkača,opanak,paradajz,humor,čkalja,balašević,dobro jutro beograde,paja jovanović,jova zmaj,imt,dunav,đerdap,velika desanka maksimović,čair,marakana,zvezda,partizan,arena,avala.morava,tesna koza...moga bi do ujutro nabrajat i nebi uspio nabrojit sve lipe stvari koje su asocijacija na srbiju.uvik bi nesto priskočio,toliko toga ima. srbija je prekrasna zemlja i ima dusu.ako ovako gledamo na znamenja srbije onda ovaj plakat nije uvreda srbiji već homofobima i desničarima..
Preporuke:
3
23
61 ponedeljak, 07 novembar 2011 10:04
Bijek
Uh, ala ste vi neki fini gospodin! Smeta vam prostaštvo. Pravi nobles. Ali, samo kada je prostaštvo u domenu umetnosti, jelte?! Kako je samo smeo da skrnavi staroga Mikelanđela!
Sigurno vam ne smeta rasturanje grada naših vrlih navijačkih patriJota.
Preporuke:
2
19
62 ponedeljak, 07 novembar 2011 13:38
thinking maize@ autoru
Pratim g-dina Maslaća još od kad je sam dao pregled njegove prve knjige ("Filozofija Konana varvarina"), ovde na NSPM-u i moram da priznam da sam postao veliki fan njegovog stila argumentacije. No ovde ću da budem malo kritičan, pre svega zbog jednog detalja, koji je, verujem promakao g-dinu Maslaću. G-din Maslać naziva Srđana Dragojevića "kulturnim radnikom", što POPRILIČNO ODUDARA, kako od zaključaka o Dragojevićevom "opusu", koji donosi sam Maslać, tako i od zaključaka o Dragojeviću koje su doneli neki ljudi koje lično znam i kojima verujem! U tom smislu bilo UPUTNIJE Dragojevića OZNAČITI kao "kulturnog LUMPENPROLETERA", pošto isti NE ZAVREĐUJE da ga označimo kao PROLETERA u KULTURI, tj. čoveka koji RADI i ŽIVI ZA i OD KULTURE! Dragojević "radi" i živi NAUŠTRB pravih kulturnih vrednosti našeg naroda, a ne u njihovu korist! O tome se radi Poštovani g-dine Maslaću, o preciznosti u izrazu!
Preporuke:
9
0
63 ponedeljak, 07 novembar 2011 17:34
Acab
Kao dokaz za plagijarizam se navode neki sasvim deseti filmovi i članci. Takođe autor kaže kako je Profesionalac filmski prvenac Dušana Kovačevića, ali on je osim tog filma režirao i Balkanskog Špijuna... I plakat je parodija, što je sasvim normalno u umetnosti, pogotovo u komediji.
Preporuke:
3
2
64 ponedeljak, 07 novembar 2011 17:48
Vojvoda Vojislav
@alkar

Šta ćemo sa novokomponovanim ustaštvom,oličenim u zločinima nad Srbima u Medačkom džepu,"Bljesku","Oluji",Gospiću,Osijeku,Vukovaru,Zagrebu,Splitu,Sisku,Karlovcu...
Zločin do zločina...
Po tvojoj logici svako ko digne tri prsta je homofob ili desničar i to u poslednjih 20 godina.
Nema krsta bez tri prsta.
Preporuke:
11
0
65 ponedeljak, 07 novembar 2011 18:04
thinking maize@ bijek
Reče "goreimentovani": "Sigurno vam ne smeta rasturanje grada naših vrlih navijačkih patriJota." Pa pošto sam ovde "pri zdravoj pameti i mirnoj savesti" izjavio da sam prisustvovao demonstracijama 5-tog oktomvrija dve tisućite i to kao član "Otpora" (istina nisam pohađao "kurs" u Budimpešti, nije me interesovalo!) i za to doživeo ovde na sajtu grdne kritike, želeo bih da ovde priupitam "vrlog" "goreimentovanog": A u čemu se razlikuje "DEMO(NO)KRATSKO" od "patriJotskog" RAZBIJANJA (ili "razbijanja") GRADA!? I TADA NAVIJAČI, I SADA NAVIJAČI!? Nešto tu ne štima!? A!? Pa, daaa! Ima razlike! "PatriJote" su krali farmerke i palili američku ambasadu, a "demo(no)krate" su krali slike i palili Narodnu Skupštinu!? Fala dragom Bogu, pa me je NA VREME pokarao, pa, ako sam i učestvovao u OBA DOGAĐAJA, nisam NIŠTA PALIO, niti KRAO!? Nego, ako već treba da se IGRAMO Topalovića i šanera, red je da se ŠTETI Amerika, a NE Srbija! Šta ćete, SAMO sam "demo(no)krata"-po-četnik!
Preporuke:
9
1
66 ponedeljak, 07 novembar 2011 19:08
Marko (Vienna, Austria)
Zasto ne podnosim Srdju? Jer je neopevani licemer! Ako smem da ubacim link:http://www.youtube.com/watch?v=J-QI8fX8atg prebacite na vreme 6:26Samo cu da se osvrnem na sporni plakat pomenutog filma: -Zaista ne vidim u cemu je razlika izmedju ovog sto je izrekao gore na racun EKV-a i Milana, i nacina na koji je upotrebio deo jednog svetski afirmisanog srednjevekovnog umetnickog dela?Da li je stvarno ubedjen da je genije i da ovaj prezentuje genijalan cin i simboliku?O njegovoj umetnickoj kompetenciji i intelektualnom nivou, naprosto dalje ne zelim da trosim reci.Ovim gore apsolutno ne opravdavam postupke onih drugih protiv LGBT-populacije, ovde je rec o Dragojevicu kao tzv. angazovanom wannabe-intelektualcu i njegovoj percepciji srpske stvarnosti i umetnickom dozivljaju.Za mene, naprosto, on samo utelovljuje obicnog dorcolskog lika koji iz perspektive jednog samoljubivog i napaljenog pubertetlije dozivljava svoj kamermanski poziv. Jos od "Lepih Sela"..
Preporuke:
5
1
67 ponedeljak, 07 novembar 2011 20:51
alkar@vojvoda
n ismo vas zvali da stvarate drzavu u hrvatskoj i da ubijate civile po krajini-1561 mrtav civil.protjeranih oko 150 000..ko je to napravio?čemu ste se nadali kad ste čistili krajinu i to svi-neko puškom neko glasovanjem o otcjepljenju.sta ste trazili to ste i dobili
Preporuke:
1
19
68 ponedeljak, 07 novembar 2011 21:11
Nebojša
Filmovi koje za koje biste želeli da budu snimljeni, nisu sneimljeni ne zbog nedostatka novca, već zato što ta, kako je nazvaste "srpska kulturna elita, nije ništa drugo, do buljuk kukavica, koji su nemavši hrabrosti da se bore za otečestvo, svoj kukavičluk digli na nivo hrabrosti, nazivajući ga borbom za njljudska prava svih manjinskih grupa.
Preporuke:
11
2
69 ponedeljak, 07 novembar 2011 21:59
Vojvoda Vojislav
@alkar

Ko je izbacio Srbe iz Ustava,kao konstitutivnog naroda?
Taj status su Srbi stekli na žrtvi koju su podneli od 1941-1945.
Ko je rekao da "rata ne bi bilo da ga Hrvatska nije htela"?(Tuđman)
Ko je umanjivao srpske žrtve iz Jasenovca,govoreći da je ubijeno "samo" 50.000?(Tuđman)
Ko je ubijao Srbe po Zagrebu,Osijeku,Sisku,Vukovaru?
Ko je ubio 7.142 i proterao 500.000 Srba iz Krajine?
Ko je organizovao logore po Dalmaciji,kroz koje je prošlo 10.000 ljudi?
Ko je to napravio?

Državu ne biste ni imali da Srbi nisu ginuli i za vas u oba Velika rata.
Vi ste imali pravo na samoopredeljenje, a Srbi nisu?
3 miliona Srba strada u oba rata,zarad Jugoslavije i treba tek tako da vam prepuste da ograničite njihova prava i da provocirate neoustaštvom?

Sa ovim sta ste trazili to ste i dobili,si ustvari sve rekao(napisao) o sebi.
Ili je to bolje rekao Minimaks prilikom gostovanja u Zagrebu:"Sednem ja, sedoše svi, ustanem ja, ustaše svi"!?
Preporuke:
20
1
70 utorak, 08 novembar 2011 09:44
thinking maize@ "bratu" "alkaru"
Gde si "prijatelju" nema te ko kiše! Ono jes da ovo lepo vreme pogoduje ribanju, što Dalmoše treba da raduje, al ne valja za srbijanske seljake! Ne moš da nikne pšenice, a možda propupe voćke, kad im vreme nije! No snaći ćemo se, biće žita i šljive, za nas u Srbijici, a i za Vaše turiste! Nego, šta ti je trebalo ono: "ako ovako gledamo na znamenja srbije onda ovaj plakat nije uvreda srbiji već homofobima i desničarima.." Malo je passee! Ovamo bi za "suživot" i slične Boriso-Josine LjIGE, a ovamo se PETLjAŠ u NAŠE stvari ovde u Srbiji!? Jel sam te pito šta to PRIČA Kerum po Splitu o homićima (a i Srbima!)?! Nešto ne čujem?! Jel sam te pito što je "torcida" krenula da lema LGBT-ovce, sve vijajući ih po gradu sv. Duje?! Opet ne čujem! Jel sam te pito šta će RULjA od 100 tisuća ljudi u selendri zvanoj Čavoglava?! Jel se tu rodio neki svetac?! Sišla Gospa da se prošeta, kao u Međugorju?! Ili je zato što jedan "DESNIČAR", "HOMOFOB" (i "SRBOFOB"!) iz Čavoglave ima FANOVE DILjEM LIJEPE VAŠE!? Ne čujem?
Preporuke:
6
2
71 utorak, 08 novembar 2011 15:28
alkar@thinking maize
"ne čujem vas dobro"vikao je 89.jedan vas idol na gazimestanu.mozda vise nije idol jer nije ostvario veliku srbiju ..ne čujete me?čujete vi i dobro znate da san ja demokrat i liberal i humanista i da mi nista nije preče od Čovika-ni mantija,ni drzava,ni ista (osim moje dice).ja san za Ljude.tako san protiv svakoga ko poziva na rat i mrznju-desno krilo katoličke crkve,kerum,thompson,ustase i neoustase,četnici,voja šešelj,todorović,dveri,naši,obraz,desno krilo srpske pravoslavne crkve,vehabije,karadzić,mladić,milošević,tuđman,izetbegović i svi znani i neznani kreteni koji su ubili duh slobode i demokracije i iskazali svu nehumanost njihove ratne politike.mene ne zanima ko je ko po nacionalnosti već je li čovik.u ime čega?pola miliona ubijenih i milon raseljenih.rat mi nikad nije pa na pamet,borio san se jer san mora obranit kuću i dicu.vi nebi?..čujete li sad dobro poštovani sjor?
Preporuke:
2
10
72 utorak, 08 novembar 2011 15:56
thinking maize@ "alkar"
Prijatelju (ali STVARNO Prijatelju!), kad god te dovedem u ŠKRIPAC, pošto te UHVATIM kako GLEDIŠ i NAŠE DVORIŠTE, ti počneš sa Miloševićem, "mračnim 90-tim" i slično... RAT ste DOBILI i to NE ZATO ŠTO STE U PRAVU ili KRIVU, već ZATO ŠTO SU TAKO ŽELELI MASTER of UNIVERSE! Može kod Vas Hrvata da siđe, ne Gospa Međugorska, već i Gospa Lurdska i Fatimska, pa ipak ostaje da ste RAT DOBILI zato što je tako bilo KORISNO Amerima i njihovim nemačkim satrapima! Rat je ZLO, tu se slažem sa tobom, ali o RASPODELI ZLA PO SVETU, ne odlučujemo NI TI, NI JA, niti IKOJI Srbin ili Hrvat, već OVI koji vole da se IGRAJU Boga! To što je Vama Hrvatima ZAPALO da budete, ajd da kažem na "pravoj" strani, NIJE VAŠA ZASLUGA! Drugo, ovde je krenula rasprava o ČISTO SRPSKOJ, UNUTRAŠNjOJ, MIRNODOPSKOJ TEMI, ne tiče se Vas Hrvata ni za "CRNO ISPOD NOKTIJU", a ti krenuo "Milošević" i "mračne 90-te"!? Ajd mi kaži, ALI POŠTENO, jel to IMA SMISLA da se ti PETLjAŠ u KOMŠIJSKE RASPRAVE!? A, ako HOĆEŠ tako, paaa, VIDEĆEMO...
Preporuke:
8
0
73 utorak, 08 novembar 2011 16:58
alkar@thinking maize
ma ja san se "upetlja" u stvarno vasu stvar.izvinjavam se.mozda me opravda činjenica da su tri prsta ,na koje se pozivate kao izvorno davnosrpski znak,meni neprijateljski znak.srbija je u znaku broja tri jer ste vi ti tako mitologizirali pa valjda slijedom događanja je i ovaj troprsti znak u tom smislu.ja san se borio proiv tog znaka u svom dvoristu i nije mi drag-zato san mislio da ja iman pravo reć da su drugi srpski znakovi lipsi i meni prihvatljiviji-nabrojio sam neke u prijasnjim komentarima.nista drugo.a sta san spomenio devedesete me nagnala vika nekih komentatora sta mene uvik stavljaju u jednadžbu s ustasama..uostalom pogledajet njihove komentarwe na moj račun pa će vam biti jasno....i v i ste mio postavili neka pitanja pa san vamn odgovorio.nadam se da ste me čuli....
Preporuke:
1
8
74 utorak, 08 novembar 2011 17:36
thinking maize@ "alkar"
OK.
Preporuke:
1
1
75 utorak, 08 novembar 2011 20:19
ludi skretničar
Film je takva boza za dnevno dodvoravanje sponzorima i vladajućoj kvazi-kulturnoj oligarhiji u Srbiji, da uopšte nije vredan poseban osvrt na tematiku istog. U rangu je "Nataše", "Šišanja" i sličnih naručenih "ostvarenja".

Pokupiće tu i tamo neku trećerazrednu nagradu na zapadu...i pasti u zaborav.

"Slava je prolazna, a ništavilo večno"
Napoleon Bonaparta
Preporuke:
11
2
76 sreda, 09 novembar 2011 21:16
TRI PRSTA
Bolje se informišite gospodine sa "povređenim nacionalnim dostojanstvom",TRI prsta nije srpsko,samo potražite malo bolje,tri raširena prsta je koristila NDH ali da ne skrećem sa teme,međutim ako su pomenuta tri prsta sve što je moglo biti povređeno onda budiste spokojni,uvrede i nema!
Preporuke:
4
0
77 petak, 11 novembar 2011 14:24
Bankovic S. profesor klasicne filologije / Francuska
Koji bezvezan tekst. Onome ko je odrastao ovde na Zapadu odmah je jasno zasto je upotrebljen motiv iz stvaranja Adama, podrazumeva se bog stori Evu i Adama ali i Adama i Adama, dakle ono sto se cilja je prirodna, urodjena homoseksulnost. Ne vidim sta je tu uvredljivo. To sto se upire prst u obliku q. u sveti srpski simbol je samo provokacija i opomena, pa sta?
A to sto autor teksta prica o durigm temama zavrsavajuci svoju humanu retoriku o Libiji, na to samo mogu da se priupitam "Izvinite o cemu Vi? O plakatu, filmu, pravima seskualnih manjina ili o opste politickoj situaciji u svetu???
Koji uzas od clanka, covece, gde Vi zivite i o cemu uopste pricate???
Preporuke:
1
6
78 petak, 11 novembar 2011 14:27
Milica S.
BRAVO.Zaista je uvredljiv plakat,naročito što ta ruka sa srednjim prstom predstavlja našeg Tvorca.Stoga se pored nacionalnog narušava i duhovni integritet srpskog naroda.
Preporuke:
4
1
79 ponedeljak, 14 novembar 2011 01:03
Turas
"Banković S.prof.filologije",kakva veličina i komentar "urođeni homoseksualac"pa šta.Bankoviću,zaljubljeniče zapadne civilizacije,molimo vas ostanite na vašem zapadu nama definitivno trebaju Srbi za spas Srbije.Mudraci vašega tipa ovu zemlju su doveli tu gde je.Još pre 1og.sv.rata"spašavali" su takvi umovi Srbiju,koji su se školovali na Sorboni.Naučili ste da se podsmevate ali glavno niste.Obrazovan čovek je u službi svog naroda.Titula vam ne znači ništa.Naš narod ima izreku.Tele u Beč,vo iz Beča.
Preporuke:
5
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner